Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

A munkaadói regisztráció a munkaadó e-mail címének megadásával, valamint a képviseletre jogosult személy által aláírt regisztrációs adatlap és az aláírási címpéldány feltöltésével történik. A munkaadó által megadott e-mail címre a Portál automatikus rendszerüzenetet küld megerősítő linkkel.

Ezt követően a Portál adminisztrátora a munkaadó által beküldött dokumentumokat (képviseletre jogosult személy által aláírt regisztrációs adatlap, képviseletre jogosult személy aláírási címpéldánya) ellenőrzik. Hiánytalan dokumentumok esetén a munkaadó regisztrációját jóváhagyja, melyről üzenetet küld a munkaadó részére. Hiányos, hibás dokumentumok esetén hiánypótlásra szólítja fel a munkaadót e-mailen keresztül. 

A regisztrációs adatlap a 'Regisztráció munkaadók részére' (https://ertekvagy.hu/munkaltato_regisztracio#/munkaado-regisztracio/reg) felületen, a lap alján az 'Adatlap letöltése' mezőre kattintva érhető el.
A letöltött adatlapot kitöltve, cégszerűen aláírva szükséges feltölteni.

A hitelesített, jóváhagyott regisztrációval létrehozható a munkaadó profil. Amennyiben az adminisztrátor még nem ellenőrizte és hagyta jóvá a regisztrációt, abban az esetben a munkaadói profil, illetve állásajánlat létrehozását nem engedi a Portál.

Az ”Állásajánlat létrehozása”„ tabfülön van lehetőség állásajánlatot létrehozni. Az ajánlat létrehozása előtt célszerű a munkaadói profilt teljes mértékben kitölteni, a ’Telephelyek’ tabfülön az összes telephelyet felvezetni, mivel ezen telephelyek közül van lehetőség kiválasztani a munkavégzés helyét az állásajánlat létrehozása során. 

Ezt követően néhány adat, a munkakör részletei, bemutatása, az állás betöltéséhez szükséges alapvető elvárások, feltételek megadásával közzé is teheti állásajánlatait.

Az állásajánlat létrehozásánál a Telephely mező kitöltésével jelölhető a munkavégzés helye. A munkaadó a profilja kitöltése során a Telephelyek tabfülön tudja megadni a telephelyeit. 

A munkaadó a regisztrációja során benyújtásra kerülő regisztrációs adatlapon tudja jelölni a kapcsolattartókat. A regisztráció jóváhagyását követően a kapcsolattartó személyek közé új kapcsolattartó felvételét újabb regisztrációs adatlap kitöltésével kérheti, amelyet az evp@nszi.hu címre szükséges megküldeni, vagy az iménti e-mail címre a kapcsolattartó felvételére vonatkozó kéréssel, megadva a kapcsolattartó nevét, e-mail címét és telefonszámát. Ezt követően az adminisztrátor felveszi az új kapcsolattartót, melyről a kapcsolattartó megadott e-mail címére automatikus rendszerüzenet érkezik. 

A statisztikai számjel beírásakor lényeges, hogy beíráskor ügyeljen a számjel kötőjel használatával való tagolásra az alábbiak szerint:

Az 1-8 törzsszám (adószám első 8 számjegye), 9-12 szakágazati (TEÁOR kód), 13-15 gazdálkodási forma kód (GFO), 16-17 területi (megye) kód. (pl. 12345678-1234-123-12)

A KSH rendszerében nyilvántartott statisztikai számjel az adószám megadásával lekérdezhető a Központi Statisztikai Hivatal honlapján.

A honlapon feltüntetett telefonszámon (0630/682-6371) vagy e-mail címen (evp@nszi.hu) lehet jelezni a problémát, amelyet az adminisztrátor tud ellenőrizni és segíteni a megoldásban.

Az előregisztráció során megadott e-mail címére a rendszer automatikusan küld egy rendszerüzenetet, mely a regisztráció megerősítése céljából megerősítő linket tartalmaz, így aktiválható a felhasználói fiók. Amennyiben az Elsődleges vagy Beérkezett e-mailek között nem szerepel, érdemes a Spam mappában ellenőrizni, hogy véletlenül nem-e oda helyezte át a postafiók. 

Amennyiben nem találja a Spam mappában sem, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Érték Vagy! Portál információs vonalával a 0630/682-6371-es telefonszámon, vagy az evp@nszi.hu e-mail címen. 

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Érték Vagy! Portál információs vonalával a 0630/682-6371-es telefonszámon, vagy az evp@nszi.hu e-mail címen, kollégáink segítenek egy új jelszó beállításában. 

Amennyiben nem áll kapcsolatban olyan segítő szervezettel, szociális intézménnyel, ahol személyesen tudnak Önnek segíteni a regisztrációban, az EFOP-1.1.1-15 „Megváltozott munkaképességű emberek támogatása” című kiemelt projekt munkatársai országszerte 40 helyszínen létesített EFOP irodában állnak az álláskeresők rendelkezésére.

Az irodák elérhetősége: https://nszi.hu/efop-111-15-2015-00001/elerhetosegek

Az álláskereső az Érték Vagy! Portálon történő regisztráció során a „Mentor programban való részvétel” részben kiválaszthatja mentorát a rendszerben regisztrált mentorok közül. A mentor az online álláskeresésben segíti az álláskeresőt, aki a vele kapcsolatban álló mentort felhatalmazhatja, hogy az Álláskereső profilját kezelje, nevében az álláskeresés, illetve a jelentkezés során eljárjon.

Az Érték Vagy! Portálon az „Állásajánlatok” között lehetősége van böngészni az aktuális munkalehetőségek között, amennyiben regisztrált már az oldalon, úgy jelentkezhet is az Önnek megfelelő állásajánlatra. A „Részletes keresés” lehetőséget ad arra, hogy egyéb feltételeket is megadhasson, a lehető legjobb munkalehetőségek megtalálása érdekében.

Az „Összes”, illetve a „Számomra ajánlott” lehetőségek az összes feladott hirdetés, illetve az alkalmazás a profil feltöltése során megadott adatok alapján szűri az állásajánlatokat.

Bejelentkezés után érdemes figyelni az adott állásajánlaton megjelenő „zöld lámpákat”, mert minél több zöld lámpa jelenik meg, vélhetően annál alkalmasabb lehet az adott munkakör betöltésére. 

A regisztráció befejezését követően tud a honlapon munkaadók által feladott álláshirdetésekre jelentkezni. Az adott állásajánlatra a honlapon keresztül is be kell adni a jelentkezést, továbbá amennyiben az állásajánlatban más mód is megjelölésre került, célszerű azon módon is beadni a pályázatot.