Szent Kristóf 2003 Kft.

Szent Kristóf 2003 Kft.

  • Munkáltató rövid bemutatás

    Vállalkozásunk 2006-ban alternatív betegszállítóként jött létre az Országos Egészségügyi Pénztár szolgáltatójaként. Feladata a vesebetegek programszerű beszállítása dialízisre az akkoriban kiépítésre került Művese Állomásokra, onnan kezelést követően visszaszállítása otthonukba.

    Ezen humán egészségügyi szolgáltatás 1998-tól bővült a kúraszerűen kezelt sugár és kemoterápiás betegek szállításával, majd az elmúlt években az egyéb intézményi ellátásban részt vevő betegek szállítására is kiterjedt.

  • Főtevékenység

    Egyéb humán egészségügyi ellátás, betegszállítás
  • Létszám

    66 fő ebből MMK létszám: 3 fő
  • A cég filozófiája/hozzáállása a MMK személyek foglalkoztatásához

    Stabil munkahelyet biztosítani a lehetőségeinkhez mérten a nehéz helyzetben levő megváltozott munkaképességű személyeknek is. Lehetőséget a munka világába való visszatérésre.
  • Munkakör módosítás végrehajtására sor került-e, ha igen, ennek mértéke, esetleg példa

    Rugalmas munkaidő. Pl. változó időpontban járhatnak dolgozni, akinek ami jobban megfelel a napi életritmusának. Több pihenő idő is megengedett munka közben. Nincs teljesítményhez kötve a bérezésük. Szabadon osztható el a napi feladat.
  • Akadálymentesítésre szükség volt-e, ha igen ennek mértéke

    Nem volt szükség
  • Milyen munkaidőben alkalmaz MMK személy(eke)t a cég

    Napi 4 óra
  • MMK munkavállalók toborzásának módszere

    EFOP irodai hirdetés közvetítés, Munkaügyi központi hirdetés, online hirdetés
  • MMK munkavállalók kiválasztásának módszere

    Önéletrajz és telefonos vagy személyes beszélgetés alapján
  • MMK munkavállalók egészségügyi hiányzásának mértéke

    Magasabb az átlagnál
  • Munkahelyi beilleszkedés elősegítésére, illetve szervezeten belüli érzékenyítésre alkalmazott módszerek

    Alacsonyabb elvárás, tolerancia
  • MMK személy(ek) teljesítménye, munkahelyi beválás, vezetői elégedettség szintje

    Átlagos, elfogadható
  • Létezik-e dokumentum (irányelv, rendszer, szabályzat stb.), amely az MMK munkavállalók foglalkoztatására, megtartására irányul, ha igen, ennek rövid célja

    Nincs
  • Partneri együttműködések és azok előnyei

    Munkaügyi Központoktól, az EFOP irodától segítséget kapunk a munkaerő megtalálásában.
  • Az MMK munkavállalók foglalkoztatásának CSR jellege, előnyei külső, vagy belső irányban kommunikálásra került-e

    Igen
  • A foglalkoztatási folyamat tapasztalatai

    A próbaidő alatt nagy a fluktuáció, nem mindenki tud beilleszkedni, felvenni a napi munkába járás, dolgozás ritmusát.
  • A siker titka

    Tolerancia
  • Amit másként csináltunk volna…, kihívások, nehezebben megoldható kérdések, akadályok

    Nincs ilyen.
  • Megjegyzés, kiegészítő információ

    Kihívások: Új, megfelelő, dolgozni akaró munkavállalókat egyre nehezebb találni.
  • Telephely

    Tiszakécske