Gr&Ka-Financial Biztosítási és Szolgáltató Kft.

Gr&Ka-Financial Biztosítási és Szolgáltató Kft.

  • Munkáltató rövid bemutatás

    A cég alapítása 2016-ban történt Dabasi székhellyel.
    Főtevékenysége biztosítási ügynöki, brókeri tevékenység, ezen kívül adatfeldolgozás, web-hosszting szolgáltatás, piac-, közvélemény kutatás, telefon információ tartozik a tevékenységei közé.

  • Főtevékenység

    Biztosítási ügynöki, brókeri tevékenység
  • Létszám

    18 fő ebből MMK létszám: 17 fő
  • A cég filozófiája/hozzáállása a MMK személyek foglalkoztatásához

    Kezdetben a rehabilitációs hozzájárulás megfizetésének kiváltása volt az oka az MMK ügyfelek foglalkoztatásának, azonban fontosnak tartjuk, hogy munkavállalóink ismét hasznos tagjai lehessenek a társadalomnak.
  • Munkakör módosítás végrehajtására sor került-e, ha igen, ennek mértéke, esetleg példa

    Nem került sor munkakör módosítás végrehajtására.
  • Akadálymentesítésre szükség volt-e, ha igen ennek mértéke

    Távmunka formájában történik a foglalkoztatás.
  • Milyen munkaidőben alkalmaz MMK személy(eke)t a cég

    Részmunkaidő (heti 20 és heti 30 óra)
  • MMK munkavállalók toborzásának módszere

    Ajánlás, közösségi média, hirdetőoldalak, projektek (EFOP, VEKOP)
  • MMK munkavállalók kiválasztásának módszere

    Állásinterjú, - telefonos hanganyag és tesztírás
  • MMK munkavállalók egészségügyi hiányzásának mértéke

    Az MMK munkavállalók hiányzásának mértéke valamivel nagyobb mértékű, mint az ép munkavállalóé.
  • Munkahelyi beilleszkedés elősegítésére, illetve szervezeten belüli érzékenyítésre alkalmazott módszerek

    Tekintettel a távmunka formára nem találkoznak egymással személyesen a munkatársak.
  • MMK személy(ek) teljesítménye, munkahelyi beválás, vezetői elégedettség szintje

    Ugyanolyan teljesítményre képesek, mint a többi munkatárs.
  • Létezik-e dokumentum (irányelv, rendszer, szabályzat stb.), amely az MMK munkavállalók foglalkoztatására, megtartására irányul, ha igen, ennek rövid célja

    Létrehozása nem vált szükségessé.
  • Partneri együttműködések és azok előnyei

    Munkapróba Központtal állnak kapcsolatban, a felvételi eljárásnál felvetődött kérdések átbeszélése, akkreditációs eljárás ügyintézésében információcsere.
  • Az MMK munkavállalók foglalkoztatásának CSR jellege, előnyei külső, vagy belső irányban kommunikálásra került-e

    Nem
  • A foglalkoztatási folyamat tapasztalatai

    Az MMK személyek a foglalkoztatási folyamat betanítási részénél több figyelmet igényelnek.
  • A siker titka

    Ugyanolyan bánásmódban részesítik őket, mint az ép munkavállalót. A megváltozott képesség területén empatikusabb hozzáállás.
  • Amit másként csináltunk volna…, kihívások, nehezebben megoldható kérdések, akadályok

    A felvételi eljárásban az interjú során alkalmazott teszt helyett új került bevezetésre.
  • Kapcsolattartó

    Kecskés Gábor
  • Elérhetőségek

    30/848-3022; kecskes.gabor93@gmail.com
  • Telephely

    Dabas