Vizuális kampány a depresszióról
Összefoglaló
A Dubai Science Park számára készített reklámkampány arra ösztönzi az embereket, hogy figyeljék és időben vegyék észre magukon, ha a depresszió tüneteit észlelik magukon.
2022. March 25. https://www.adweek.com/ | Fotó: Dubai Science Park
A Dubai Science Park az Egyesült Arab Emirátusokban lévő, óriási, tudományközpontú közösség, mely 350 vállalatnak ad otthont. Az ő megbízásukból készült három reklám rávilágít arra, hogy a krónikus depresszió túlzott álmosságot is okozhat; ez a betegség egyik legfontosabb tünete.
A kampány célja a depressziós betegek diagnosztizálása. A „Depresszió túszai” kampány február 22-én jelent meg nyomtatott és kültéri reklámként abból a célból, hogy felhívják a figyelmet a depresszió tüneteire, és segítségkérésre ösztönözzék az érintett embereket. Jiawen Chen feltűnő illusztrációiban emberek fekszenek az ágyban, otthon, a külvilágtól elzárva, és képek a „Talán ez nem lustaság”, „Talán nem halogatás” és „Talán ez nem lazsálás” felirattal vannak ellátva.
A három munka egy-egy QR-kódot is tartalmaz, amelyek egy angol nyelvű online kérdőívhez vezetik a felhasználókat, amelyek segítenek diagnosztizálni állapotukat, azaz egyértelműen jelzik, ha az összefüggésbe hozható a depresszióval.
A kampányt a Serviceplan Middle East készítette a Thrive Wellbeing Center helyi mentálhigiénés klinikával együttműködésben, amely egy önálló tesztet fejlesztett ki a depresszió diagnosztizálására, mérésére és monitorozására.
A kampány képei:
A kampányt és az öndiagnosztikai eszközt bemutató kisfilm:
Forrás:
https://www.adweek.com/creativity/striking-visual-campaign-evokes-the-experience-of-depression/